Bezorging per briefpost

Bestellingen die klein genoeg zijn voor de brievenbus én beneden een bepaalde bestelwaarde, worden als briefpost geleverd.

Verzendbevestiging

Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.

Track & Trace

Bij briefpost is er geen Track & Trace mogelijk, maar via de PostNL-app kan je wel 's ochtends al zien of en zo ja, welke post er naar je onderweg is. Lees ook de pagina 'Ontvang ik vandaag post?' van PostNL.

Wanneer je niet
thuis bent

Je hoeft niet thuis te zijn bij het bezorgmoment, omdat het pakketje in de brievenbus past.

Bezorging per pakket

Bestellingen die te groot zijn voor de brievenbus óf boven een bepaalde bestelwaarde, worden via de pakketdienst van PostNL, DPD, DHL of UPS geleverd.

Verzendbevestiging

Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL, DPD, DHL of UPS.

Track & Trace

Zodra wij het pakket aangeboden hebben, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Annuleren

Heb je jouw verzendbevestiging nog niet gekregen?

Dan kun je jouw online bestelling nog annuleren. Dit doe je door het onderstaande formulier in te vullen.

Retourneren

Heb jij je ergens in vergist of ben je niet tevreden met je online aankoop?

Geeft niets, gelukkig heb je 14 dagen bedenktijd. En nadat je jouw product hebt aangemeld als retour, heb je nog 14 dagen om ‘m te verzenden.

Hoe werkt het retourneren?

Controleer je product

Zorg er voor dat het product, voor zover dat mogelijk is, ongebruikt is. Heb je jouw product beschadigd? Dan kun je ‘m helaas niet meer retourneren.

Doe het product daarna terug in de originele verpakking en pak deze goed in. Dan raakt het niet beschadigd tijdens het vervoer.

Meld je retourzending aan

Vul hiervoor het onderstaande formulier in.

Je kunt ook gebruik maken van het fysieke herroepingsformulier (pdf) of het Europese modelformulier (pdf). Print deze en voeg deze ingevuld toe aan je retourzending.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Wij nemen niet alle producten terug. Sommige producten zijn uitgesloten van retour:

  • PC's die je zelf hebt samengesteld, deze worden speciaal voor jou gebouwd.
  • Producten zoals AirPods en koptelefoons, waarvan de verzegeling is verbroken, in verband met hygiëne.
  • Apparaten om audio- en video-opnames, mee te maken waarvan de verzegeling is verbroken, vanwege de privacywetgeving.
  • Computerprogrammatuur (zoals softwareproducten), waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Producten die vergelijkbaar zijn met de bovenstaande producten.
  • Ook als de 'Zoek mijn'-functie nog is ingeschakeld, kunnen we het product niet terugnemen.

 

Wanneer je een bestelling op basis van de 14 dagen bedenktijd wilt retourneren, zijn de verzendkosten van de retourzending voor jouw eigen rekening.

Heb je een verkeerd of defect product ontvangen? Dan is retourneren gratis. Wij nemen de verzendkosten van de retourzending op ons.

Product added to compare.